top of page

“Εύχομαι να μην είχα κάνει τη συγκεκριμένη ιατρική πράξη!”




Μια τοποθέτηση η οποία ήδη συζητείται πολύ έντονα το τελευταίο διάστημα, έκανε ο επιθετικός των Golden Steit Warriors Άντριου Γουίγκινς, ο οποίος κέρδισε το πρώτο του πρωτάθλημα στις ΗΠΑ. Ο ίδιος σε συνέντευξη του στο Fansided είπε μεταξύ άλλων πως ήθελε να μην είχε λάβει το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού. Συγκεκριμένα τόνισε τα εξής:


«Εύχομαι ακόμα να μην είχε εμβολιαστεί, για να είμαι ειλικρινής. Το έκανα, και ήμουν All-Star φέτος και πρωταθλητής, οπότε αυτό ήταν το καλό μέρος. Απλά δεν έχασα τη χρονιά, την καλύτερη χρονιά της καριέρας μου. Δεν μου αρέσει να βάζω όλα αυτά τα πράγματα στο σώμα μου, επομένως δεν μου άρεσε αυτό και δεν μου άρεσε που δεν ήταν επιλογή μου. Δεν μου άρεσε που στην ουσία ήταν είτε να το κάνεις είτε να μην παίξεις».


Ο μπασκετμπολίστας των Γουόριορς διανύει τον τελευταίο χρόνο του συμβολαίου του αξίας 147 εκατομμυρίων δολαρίων και έχει την οψιόν να αποχωρήσει από τον σύλλογο στο τέλος της σεζόν. Ωστόσο ο ίδιος δεν παρέλειψε να εκφράσει την επιθυμία του να ανανεώσει τη συνεργασία του.



bottom of page